20110519

FYI,

Hello readers,

Sebelum sesuatu jadi lebih teruk dan padah atau lebih dikenali dengan satu keadaan yang dipanggil salah tafsir/salah andaian or apa-apa yang berkaitan dengan salah erti, aku nak tekankan dekat sini, setelah lama aku breakup dgn dia, belog yang dikendalikan oleh aku ini tiada lagi kait-mengait dengan peribadi lama.

Sekali lagi aku ingin tekankan disini, belog sesawang yang aku kendalikan ini, hanyalah berkaitan dengan luahan rasa aku pada kengkeng, sikap kengkeng dan segalanya yang memperlihatkan tentang keadaan aku.

Jangan riak atau apa,

Aku bersumpah dengan nama Allah, bersaksikan bulan yang mengambang penuh, aku post entry kali ini hanyalah utk kebaikan kau denagan puteri cinta kau serta aku dan putera hati aku, aku taknak lagi nama aku busuk atau hangit. Aku cuma taknak kau slah faham tentang entry aku yang pernah aku bukukan di belog ini. Entry bawah (LONG TIME) nie pun bukan aku memperlihat photo kau dengan puteri cinta kau. Tapi photo kengkeng dengan perempuan lain. Puas hati?

Maaf,

Andai aku tersilap kata atau secara metaforanya aku silap dalam penulisan kali ini, kau maafkan aku wahai kawan. Assalamualaikum ;)