20110504

Aku ini wanita biasa, ;(


Aku dh bosan dengan segalanya, ohhh hello perempuan! secara rasminya kau dah spoiled kan mood aku hari nie. aku rasa nak lepuk je muka kau, rasa nak ludah je muka kau okayy! serius beb. Kau dah kenapa pepagi buta nak men-sundalkan aku? Ishh, sumpah aku hilang rasa hormat dekat kau tahu tak? Baik-baik aku bagi muka dekat kau, kenapa mesti kau pijak muka yang aku dah berikan? And now kau nak ugut aku? Hmm adakah kau sedar dengan apa yang kau cakap nie? Kau sedar tak kau bermain dengan api? Sedar takkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk?

Bodohlah kau nie perempuan, apelah malang nau hidup kau niee? Tak payah le tunjuk perangai hanjennggg kau pada aku dohh. Tak payah rasanya. Aku taknak tahulah. Aku kesian doh kenapa mak bapak kau dapat anak macam kau niee.. Takde budi bahasa lah sial, menyirap aku.. Kalau ye pun kau emosi dengan semuanya, cubalah belajar kawal. Kau pikir kau sorang je tgh panas ehh?

Aku letih doh dengan perangai kau. Eh kau tawu maksud semak? Tawu tak tawu? SEMAKKKKK! Okay skrg aku nak cakap, aku semak doh dengan kauu. Aku bukan budak2 macam kau.. Please beb