20110508

And I wish for,

Hi people.

Dalam hidup aku pilih utk tak memilih sebab aku benci utk buat pilihan. Tapi kali ni dan utk beberapa hari nie, ada sesuatu imaginasi yang kerap kali datang dalam kepala hotak aku supaya aku berani utk bersuara dan membuat pilihan agar diri aku tak tersepit dalam satu keadaan yang sukar utk aku tafsirkan.

Pilihan? Kenapa mesti pilihan dan kenapa aku dia dan kamu mesti memilih? Kenapa tidak dua-duanya jadi pilihan? Realitinya, aku masih berada dinombor dua. Dua dari satu. Satu masih satu..

Kadang-kala aku masih mencari sesuatu yang pasti utk aku miliki kerana aku tak mahu membuat pilihan sebab pilihan aku kerap kali menyusahkan hidup. Kerana aku tak mampu utk lepaskan genggaman erat dari org yang bermakna. Aku masih hijau seperti daunan yang tumbuh segar. Seraya ingin ku katakan, aku berharap aku berpijak dibumi yang nyata dan bukan khayalan